Вчора до поліції звернулась 45-річна мешканка Ніжинського району, яка повідомила, що їй зателефонував невідомий і представився представником служби безпеки банку.
Незнайомець розповів жінці, що її картка заблокована і щоб її розблокувати необхідно повідомити її реквізити.
Потерпіла виконала всі вказівки невідомого, тим самим надавши йому доступ до свого рахунку. Після чого виявила зникнення понад 11 тисяч гривень з картки.
За цим фактом слідчий поліції відкрив провадження за частиною 1 статті 190 Кримінального кодексу України (шахрайство).
НАГАДУЄМО: ніколи не виконуйте вказівок незнайомих осіб, які пов’язані з переведенням коштів, по телефону нікому не розповідайте ніяких відомостей зі своєї картки. Якщо висувають умову, що для виконання певних дій потрібно повідомити пін-код вашої картки або одноразовий пароль з SMS-повідомлення — негайно завершуйте розмову. Це шахрай! Всі операції щодо безпеки картки проводьте тільки особисто у відділенні банку.
Пам’ятайте: справжній банківський працівник не має права питати у вас секретні дані картки і ніколи цього не робитиме. Так вчиняє тільки шахрай.
Розкажіть про цю схему шахрайства своїм родичам і близьким, особливо людям літнього віку.
За матеріалами Поліція Чернігівської області
Центральне фото ілюстрове
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram