Ці та інші питання стали предметом обговорення на психологічному семінарі-тренінгу для вчителів «Шкільні конфлікти: як допомогти дитині?», що відбувся 19-го лютого в Ніжинському університеті.
Цей семінар є результатом співпраці між кафедрою психології та освітянами Прилуччини.
Із вступним словом щодо підтримки освіти дорослих в університеті виступив ректор університету доц. О.Г.Самойленко. Семінар-тренінг провели доц. О.П. Щотка та викл. Л.О. Ярослав.
Метою семінару-тренінгу було навчати освітян співробітничати в конфлікті, познайомити з техніками поглиблення усвідомлення потреб учасників конфлікту та технологією медіаторства в конфлікті.
На підготовчому етапі було спільно обрано тему, створено кейси конфліктних ситуацій, проведено опитування щодо конфліктної компетентності та очікувань освітян.
В результаті було сплановано захід в якому було збалансовано інформаційні (міні-лекція) та інтерактивні форми роботи (ділова гра). Учасниками були 32 педагоги з різних сфер та рівнів освіти. Це вчителі, педагоги організатори, заступники директора, шкільні психологи, соціальні педагоги та методисти районного відділу освіти.
Семінар вирізняла практична орієнтованість та атмосфера доброзичливого співробітництва. Вдячні нашим партнерам освітянам за небайдужість, креативність та включеність в процес.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram