Ніжинська громада є учасником програми DOBRE. Влітку цього року, в рамках цієї програми, з метою виявлення переваг та недоліків у життєдіяльності громаді, експерти DOBRE проводили опитування по всій Ніжинській ТГ. Таким чином було опитано близько 400 осіб різного віку. Завдяки опитуванню щодо того, що найбільше турбує ніжинців у нашому місті, було виявлено, що одна з основних проблем у нашій громаді – це недостатньо якісне надання послуг лікарями, медичним персоналом населенню Ніжинської громади й іноді неввічливе, а подекуди й хамовите ставлення до пацієнтів.
Громада також незадоволена і наявними корупційними схемами, з якими можна зіткнутися у сфері медицини.
Міська влада не може не реагувати на результати проведеного соціального опитування.
“Було прийнято рішення – створити телефон довіри, щоб пацієнти могли, разом із владою, боротися з корупцією та вимагати ввічливого ставлення до себе”, – зазначила заступник міського голови Ірина Грозенко.
Радник міського голови, депутат міської ради Сергій Охонько підкреслив, що такий телефон довіри має бути у всіх палатах міської лікарні та кабінетах лікарів, щоб максимальна кількість людей знали, що в разі спонукання до корупційних дій, чи хамства з боку працівників охорони здоровя, вони мають право телефонувати і отримати підтримку з боку міської влади.
У кожній палаті міськлікарні буде розміщено плакати з вказаним номером телефону.
Телефон, куди надходитимуть дзвінки, буде розміщено у приймальні міськвиконкому. Усі скарги, порушення, пропозиції та побажання фіксуватимуться, по них буде проводено перевірки і застосовано відповідні стягнення, якщо дане порушення медичним працівником буде підтверджено.
Телефон довіри запрацює вже з наступного тижня.