Збій в роботі мобільного оператора “Київстар”

 

 

 

 

Мобільний оператор “Київстар” повідомив, що з ранку вівторка у частини клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком “Мій Київстар”. Обіцяють відновити роботу цих сервісів найближчим часом.

Про це повідомила пресслужба компанії у Facebook.

“Наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.

Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар”, – йдеться у заяві.

У “Київстарі” підкреслили, що IT-спеціалісти вже працюють над відновленням роботи цих додаткових сервісів.

Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробувати поповнити рахунок через годину“, – резюмували в пресслужбі.

Економічна правда

Фото з мережі

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь