Експлуатація автомобіля взимку: що потрібно робити, щоб автомобіль заводився в будь-яку погоду

Одним з найбільш вразливих компонентів автомобіля взимку є акумулятор. Навантаження на нього зростають, оскільки енергії для приведення в дію замерзлих механізмів потрібно більше. Також на нього далеко не найкращим чином впливають зимові морози, прискорюючи його розрядження. Тому, якщо восени з батареєю були проблеми, краще придбати нову, щоб вони не призвели до неможливості запуску двигуна взимку.

У будь-якому разі потрібно попіклуватися про те, щоб ці проблеми не застали вас в найбільш невдалий момент. А якщо це і сталося, ви повинні бути готовими до їх вирішення без сторонньої допомоги.

Пускові та зарядні пристрої для авто

Зрозуміло, що це обладнання не зробить акумулятор новим, але у критичних випадках виручить вас. І, можливо, не один раз.

Пристрої бувають трьох видів:

  • пускові;
  • зарядні;
  • пуско-зарядні.

Пускові, по суті, є аналогами звичайних повербанків. Вони допоможуть в запуску двигуна, коли штатний акумулятор авто розрядився від морозів або з інших причин. Ємність таких пристроїв невелика, тому допоможуть вони вам всього кілька разів. Потім потрібно буде заряджати. Зарядні призначені для відновлення енергії акумулятора. Тут все просто — ставите АКБ на зарядку на кілька годин, і авто можна буде використовувати у звичайному режимі. Найкращим варіантом вважається пусковий зарядний пристрій, оскільки за його допомогою можна як завести автомобіль, так і зарядити батарею.

Під час вибору пристрою варто враховувати тип АКБ, робочу напругу, пусковий струм, наявність захисту від перезаряджання та індикатору заряду. Деякі моделі додатково мають вбудований компресор, ліхтарик та можуть заряджати смартфони.

Що ще можна робити

Якщо АКБ вже старий, втратив ємність та швидко розряджається навіть в теплу погоду, потрібно не роздумуючи купувати новий. Повірте, ви з ним намучитеся, а потім все одно заміните. Тому етап мук краще пропустити та одразу перейти до вибору нової батареї. Враховуйте тип корпусу, габарити, розташування плюсової та мінусової клем (полярність), тип кріплення, напругу, пусковий струм, ємність. З-поміж обслуговуваних, молообслуговуваних та необслуговуваних краще вибирати останні. Вони дорожчі, але мають більший термін придатності та їх взагалі не треба обслуговувати, як у випадку з двома першими типами. Просто поставили та їздите.

У будь-якому випадку залишатися на ходу вам допоможуть наступні поради:

  • якщо планується довго не експлуатувати автомобіль, АКБ краще зняти, щоб він не втрачав заряд;
  • очищайте клеми та корпус акумулятора від забруднень, адже заряд може витікати й через це;
  • в періоди сильних морозів можна знімати батарею на ніч, якщо дозволяє ситуація;
  • слідкуйте за рівнем та щільністю електроліту — можливо доведеться доливати дистильовану воду;
  • намагайтеся тримати АКБ завжди зарядженим.

Наявність в багажнику пускового або пуско-зарядного пристрою, в комплексі з цими порадами, допоможе вам уникнути ряду проблем з експлуатацією авто.

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь