Мирослав Скорик високо оцінив доповіді учнів Ніжинської дитячої хореографічної школи

 

 

 

 

Учні Ніжинської дитячої хореографічної школи – учасники

Всеукраїнської конференції серед учнів мистецьких шкіл

«Мистецтво без меж: шлях до науки»

27 вересня 2019 року  в місті Києві у рамках ХХХ Міжнародного фестивалю «Київ Музик Фест» відбулася Всеукраїнська відкрита  учнівська конференція  «Мистецтво без меж: шлях до науки» серед учнів мистецьких шкіл – спільний проект Київського міського методичного центру закладів культури та навчальних закладів і Національної  спілки композиторів України.

Учасниками Конференції були учні Ніжинської дитячої хореографічної школи:  Павло Марченко (викладач-керівник – старший викладач  Бобир Л.В.) та Герман Москаленко (викладач-керівник – викладач-методист, кандидат педагогічних наук, доцент  Ревенчук В.В.). Обидва учні виступали  в секції «Музика та суміжні види мистецтва».

Предметом виступу учня  3 класу Павла Марченка  була тема  «Музичне виховання в полікультурному просторі хореографічного мистецтва». Його доповідь супроводжувалася презентацією про роботу Ніжинської дитячої хореографічної школи (директор – заслужений працівник культури України Тимошенко Г.Л.), у якій створені унікальні умови  для формування у дітей молодшого шкільного віку системи цінностей, які впливають не тільки на становлення і розвиток особистості юного хореографа, а й формують його світогляд.

Предметом виступу учня 7 класу Германа Москаленка  був синтез музики з мистецтвом хореографії, кінематографії та мультиплікації на тему «Екстраполяція   музичної   парадигми  у сучасний  мистецький  простір». Він розповідав про власне виконання музичних творів, які звучали в кіно («Вальс» Є.Доги),  мультиплікації (м/ф «Троє з Простоквашино»), та досвід його виступів у якості концертмейстера. Учень відеопрезентував  свої виступи на конкурсах.

Однією з ключових тенденцій сучасності є тяжіння до синтезу різних мистецтв – поєднуючись, взаємодіючи один з одним, вони взаємозбагачуються та утворюють  інші види. Серед різних видів мистецтв особливе місце належить музиці, яка має безмежні можливості впливу на особистість людини та її емоції.

Музична культура України надає можливість реалізувати зростаючу потребу дітей до танцю в мистецьких школах. Саме хореографічне мистецтво є тим полікультурним простором, яке дозволяє узагальнити навчальні предмети не тільки хореографічного циклу (класичний, народний, бальний, сучасний  танці тощо), а й інші види мистецтв (музика, фольклор тощо). Умови  навчання в Ніжинській дитячій хореографічній школі забезпечують їх подальший розвиток і становлення.

Мистецтво танцю без музики існувати не може, не може і дитина на самому початку її творчого шляху, тому хореографічне мистецтво є тим полікультурним простором, яке дозволяє узагальнити навчальні предмети хореографічного циклу з іншими видами музичного мистецтва.

Художній керівник ХХХ Міжнародного фестивалю «Київ Музик Фест – 2019» Мирослав Скорик (Герой України, Народний артист України, лауреат Національної премії України ім. Т.Шевченка, академік Національної академії мистецтв України,професор Національної музичної академії України ім. П.Чайковського)  та наукові куратори (серед яких: Чекан Ю.І. – доктор мистецтвознавства, лауреат премії ім. М.Лисенка, професор НМАУ ім. П.Чайковського; співголови та члени оргкомітету)  високо оцінили доповіді учнів Ніжинської дитячої хореографічної школи.

Надзвичайна насиченість сучасного мистецького простору, в тому числі й розмаїття музичної інформації та  вільний доступ до інтернет-ресурсів – все це дозволяє відкривати нові горизонти впливу не лише на особистість, а й величезну аудиторію людей. Проте найбільш цінними у мистецтві є особистісні емоції й переживання.

Побажаємо унікальному навчальному закладу – «Ніжинській дитячій хореографічній школі» Ніжинської міської ради, де учні мають унікальну можливість набувати не лише хореографічного досвіду. але й опановувати різні види музичного виконавства   – подальших творчих злетів у їх творчості

Т.Дяконенко,

викладач/концертмейстер Ніжинської дитячої хореографічної школи

 

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь