Кількість іспитів у школі пропонують скоротити

Для підвищення ефективності освітнього процесу психологи пропонують скоротити кількість іспитів, особливо в молодшій школі. Як показало нове дослідження міжнародної команди фахівців, оцінки вчителів так само надійні, як і бали за тести.

Їх, впевнені експерти, сміливо можна використовувати для моніторингу успіхів учня в освітньому процесі. Багато дітей нервують перед іспитами і показують результат, який набагато нижче поточних оцінок, поставлених викладачем на уроках. Фахівці знайшли докази, що при відсутності екстремальних умов під час виконання тестових завдань школярі демонструють рівень знань, як і на уроках.

Дослідники вважають, що школи, скоротивши кількість іспитів, особливо в молодших класах, побачать прогрес у навчанні. Для контролю успіху учня цілком підійде оцінка педагога, пише cikavosti.com.

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *