«Ніжинський консервний завод» розширив асортимент продукції

«Ніжинський консервний завод» розширив асортимент продукції чищеними вакуумованими овочами, призначеними як для домогосподарств, так і HoReCa.

Про це повідомляє журнал «Плантатор».

«Випускаємо овочі чищені й стерилізовані у вакуумній упаковці, – розповіла Майя Бортник, головний технолог підприємства. – У маленькій упаковці для торгових мереж випускаємо кукурудзу цукрову та столові буряки. Раніше в асортименті була морква, але вона не мала попиту, тож від неї відмовилися.

У великих упаковках вагою 1,8 та 4 кг випускаємо стерилізовані столові буряки, моркву, картоплю. Такі упаковки призначені для HoReCa».

Загалом підприємство випускає понад 40 найменувань товарів під торговою маркою «Ніжин», серед яких овочеві закуски, салати, гарніри, ікра, маринади, соуси тощо. Крім того, пропонують понад 55 найменувань продукції у вакуумній упаковці під ТМ «Грінвіль»: соління з огірків і томатів, квашену капусту, морську капусту, салати корейські. Виготовляють продукцію під брендом «Премія» для одного з найбільших ритейлерів України Fozzy Group, а також продукцію власних торгових марок для латвійської дистриб’юторської компанії й для мережі магазинів компанії «Моноліт» у Німеччині.

Джерело: agrotimes.ua

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *