Ukrainian Gambling Council оголосив про створення нової «гарячої лінії»

 

 

 

 

Минуло два роки з часу проведення реформи з легалізації азартних ігор в Україні. У великих містах і мегаполісах країни активно розміщується реклама азартних закладів. Але далеко не всі рекламні матеріали відповідають законним вимогам. Деякі оператори азартної індустрії створюють рекламу, що порушує принципи соціальної відповідальності.

Наприкінці літа 2021 року члени UGC підписали Меморандум про рекламу азартних ігор. Це саморегуляторний акт вітчизняного ринку гемблінг розваг, покликаний врегулювати питання розміщення реклами. Дотримання цієї збірки правил обов’язкове для всіх представників легальної азартної індустрії, серед яких онлайн казино Elslots https://ua1.com.ua/casino/elslots.

Що думають представники індустрії?

Легальному азартному бізнесу складно заявити про свої послуги в умовах передбачених державою рекламних обмежень. Не дивно, що багато представників індустрії готові ризикувати, використовуючи агресивні рекламні повідомлення.

Державою передбачено, що легальні казино з мінімальним депозитом https://ua1.com.ua/casino-type/casino-minimal-deposit не мають права рекламувати свої послуги особам, молодше 21 року. На думку експертів, легальним суб’єктам ринку гемблінгу пора об’єднатися для створення чистого рекламного простору.

Функції «гарячої лінії»

Керівництво UGC вже неодноразово заявляло про необхідність удосконалення рекламних стратегій азартного бізнесу відповідно до Меморандуму та чинного законодавства. Нещодавно асоціація заявила про створення нової «гарячої лінії». З її допомогою можна отримати кваліфіковану консультацію щодо вимог до легальної реклами гемблінгу або подати скаргу на рекламні матеріали, що порушують норми законодавства.

Для отримання кваліфікованої юридичної консультації необхідно направити звернення на поштову адресу illegaladvertising@uagc.org.ua. Відправити скаргу можна натиснувши на відповідну кнопку на офіційному сайті гемблінг-ради. Співробітники «гарячої лінії» будуть обробляти запити, що надходять, і передавати їх на розгляд до профільних державних структур.

Повноваження по реагуванню та припиненню дій, що не відповідають вимогам чинного законодавства у сфері реклами покладені на Держпродспоживслужбу.

Відповідно до чинного законодавства реклама азартних ігор повинна містити дисклеймер про ризик розвитку лудоманії, відомості про ліцензію компанії і необхідність дотримання принципів відповідальної гри. Заборонено рекламувати азартні ігри в громадських місцях та на товарах, котрі призначені для неповнолітніх осіб.

Опубліковано на правах реклами

За достовірність інформації адміністрація сайту Нежатин відповідальності не несе

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.